Alle lessen
Filter
Resultaat 13–17 van de 17 resultaten wordt getoondGesorteerd op nieuwste
Les 3: Tot 10 tellen – Evo
De leerlingen leren een aantal nieuwe toepassingen voor Evo. Ze krijgen de opdracht om Ozobot Evo tot 10 te laten tellen...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Obstakels ontwijken – Evo
De leerlingen krijgen een code waarin fouten staan. De fouten moeten ze eruit halen Door "error & tril"' (fouten mak...
€ 0,00somdn_product_pageLes 5: Groene vierkanten & blauwe grenzen – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot zoveel mogelijk zelfstandig programmeren zodat Ozobot binnen de blauwe grenzen op de werkkaart bl...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Maak een rechthoek – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot programmeren. De opdracht is dat Ozobot een rechthoek gaat rijden. Bij het rijden van de lange zi...
€ 0,00somdn_product_pageComplete lerarengids
De complete lerarengids met alle informatie en handige documenten (zoals de kleurcode kaart, tips & tricks, etc.) di...
€ 0,00somdn_product_page




