Alle lessen
Resultaat 13–24 van de 30 resultaten wordt getoondGesorteerd op nieuwste
Curling wedstrijd
De leerlingen bouwen een opzetstuk waarmee Evo kan meedoen aan een curlingwedstrijd. Ozobot duwt de curlingstenen het do...
€ 0,00somdn_product_pageMonsterdans
Leerlingen krijgen een dieper inzicht in coderen met creativiteit en precisie door er een programma voor te ontwikkelen ...
€ 0,00somdn_product_pageVerkeersfeestje
Het is druk op de weg! Ozobot heeft jullie hulp nodig om veilig het einde van de weg te bereiken. De leerlingen gaan met...
€ 0,00somdn_product_pageDe race om de wereld
Leerlingen identificeren verschillende landvormen om Ozobot te helpen bij het plannen van een race om de wereld. Vervolg...
€ 0,00somdn_product_pageDe aarde blij maken
De leerlingen gaan leren hoe ze voor onze planeet kunnen zorgen. De leerlingen gebruiken de kleurcode stiften om de bewe...
€ 0,00somdn_product_pageLes 3: Tot 10 tellen – Evo
De leerlingen leren een aantal nieuwe toepassingen voor Evo. Ze krijgen de opdracht om Ozobot Evo tot 10 te laten tellen...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Obstakels ontwijken – Evo
De leerlingen krijgen een code waarin fouten staan. De fouten moeten ze eruit halen Door "error & tril"' (fouten mak...
€ 0,00somdn_product_pageLes 1: Kijken wat Ozobot Evo kan – Evo
De leerlingen maken kennis met Ozobot Evo en leren bewegingen, licht effecten en geluiden toepassen. Aan de hand van een...
€ 0,00somdn_product_pageLes 5: Groene vierkanten & blauwe grenzen – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot zoveel mogelijk zelfstandig programmeren zodat Ozobot binnen de blauwe grenzen op de werkkaart bl...
€ 0,00somdn_product_pageLes 4: Binnen de rode grenzen – Ozoblockly
In deze les leert de leerling Ozobot programmeren zodat hij/zij binnen de rode grenzen op de werkkaart blijft. Het "als ...
€ 0,00somdn_product_pageLes 3: Loops – Ozoblockly
Tijdens deze les maakt de leerling kennis met 'loops'. Een loop is een herhaalcommando in de Ozoblockly programmeertool....
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Maak een rechthoek – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot programmeren. De opdracht is dat Ozobot een rechthoek gaat rijden. Bij het rijden van de lange zi...
€ 0,00somdn_product_page