Alle lessen
Resultaat 25–36 van de 39 resultaten wordt getoondGesorteerd op nieuwste
Uitdaging 7: Maximaal 4 codes
Breng Ozobot van start naar finish. Je mag alleen maar 4 codes invullen!
€ 0,00somdn_product_pageUitdaging 6: Icoontjes verzamelen in de zomer
Ga met Ozobot langs alle icoontjes. Je mag niet twee keer langs dezelfde weg en Ozobot mag ook niet omkeren. Gebruik all...
€ 0,00somdn_product_pageUitdaging 5: Overspringen
Breng Ozobot van zijn huis naar de winkel. Gebruik alleen de volgende codes: 'overspringen naar links', 'overspringen na...
€ 0,00somdn_product_pageUitdaging 4: Dezelfde kleurcode
Breng Ozobot van de start naar de finish. Welke zelfde kleurcode moet je drie keer invullen?
€ 0,00somdn_product_pageUitdaging 3: Icoontjes verzamelen in de winter
Ga met Ozobot langs alle icoontjes. Je mag niet twee keer langs dezelfde weg en Ozobot mag ook niet omkeren. Gebruik all...
€ 0,00somdn_product_pageUitdaging 1: Rekenen
Begin bij de start. Los de eerste som op en zoek op blad U1.2 de bijbehorende code. Zet Ozobot aan en kijk waar hij naar...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Obstakels ontwijken – Evo
De leerlingen krijgen een code waarin fouten staan. De fouten moeten ze eruit halen Door "error & tril"' (fouten mak...
€ 0,00somdn_product_pageLes 1: Kijken wat Ozobot Evo kan – Evo
De leerlingen maken kennis met Ozobot Evo en leren bewegingen, licht effecten en geluiden toepassen. Aan de hand van een...
€ 0,00somdn_product_pageLes 5: Groene vierkanten & blauwe grenzen – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot zoveel mogelijk zelfstandig programmeren zodat Ozobot binnen de blauwe grenzen op de werkkaart bl...
€ 0,00somdn_product_pageLes 4: Binnen de rode grenzen – Ozoblockly
In deze les leert de leerling Ozobot programmeren zodat hij/zij binnen de rode grenzen op de werkkaart blijft. Het "als ...
€ 0,00somdn_product_pageLes 3: Loops – Ozoblockly
Tijdens deze les maakt de leerling kennis met 'loops'. Een loop is een herhaalcommando in de Ozoblockly programmeertool....
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Maak een rechthoek – Ozoblockly
Leerlingen gaan Ozobot programmeren. De opdracht is dat Ozobot een rechthoek gaat rijden. Bij het rijden van de lange zi...
€ 0,00somdn_product_page