Alle lessen
Resultaat 13–20 van de 20 resultaten wordt getoondGesorteerd op nieuwste
Bowlen met Ozobot
Programmeer Ozobot om door de bowlingbaan te navigeren en de kegels omver te werpen om het spel te winnen! Door middel v...
€ 0,00somdn_product_pageWat is een lus? (loop)
Wat is een lus? En hoe kan je een lus programmeren met Ozobot? In deze les gaan we het leren!
€ 0,00somdn_product_pageCurling wedstrijd
De leerlingen bouwen een opzetstuk waarmee Evo kan meedoen aan een curlingwedstrijd. Ozobot duwt de curlingstenen het do...
€ 0,00somdn_product_pageMonsterdans
Leerlingen krijgen een dieper inzicht in coderen met creativiteit en precisie door er een programma voor te ontwikkelen ...
€ 0,00somdn_product_pageVerkeersfeestje
Het is druk op de weg! Ozobot heeft jullie hulp nodig om veilig het einde van de weg te bereiken. De leerlingen gaan met...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Obstakels ontwijken – Evo
De leerlingen krijgen een code waarin fouten staan. De fouten moeten ze eruit halen Door "error & tril"' (fouten mak...
€ 0,00somdn_product_pageLes 1: Kijken wat Ozobot Evo kan – Evo
De leerlingen maken kennis met Ozobot Evo en leren bewegingen, licht effecten en geluiden toepassen. Aan de hand van een...
€ 0,00somdn_product_pageComplete lerarengids
De complete lerarengids met alle informatie en handige documenten (zoals de kleurcode kaart, tips & tricks, etc.) di...
€ 0,00somdn_product_page