Alle lessen
Resultaat 13–21 van de 21 resultaten wordt getoondGesorteerd op nieuwste
Les 1: Landen op Mars – Challenge Mat Mars
Ga op een Marsmissie met Ozobot: leerlingen leren programmeren om door het Marslandschap te navigeren, waarbij ze teamwo...
€ 0,00somdn_product_pageBowlen met Ozobot
Programmeer Ozobot om door de bowlingbaan te navigeren en de kegels omver te werpen om het spel te winnen! Door middel v...
€ 0,00somdn_product_pageWat is een lus? (loop)
Wat is een lus? En hoe kan je een lus programmeren met Ozobot? In deze les gaan we het leren!
€ 0,00somdn_product_pageCurling wedstrijd
De leerlingen bouwen een opzetstuk waarmee Evo kan meedoen aan een curlingwedstrijd. Ozobot duwt de curlingstenen het do...
€ 0,00somdn_product_pageMonsterdans
Leerlingen krijgen een dieper inzicht in coderen met creativiteit en precisie door er een programma voor te ontwikkelen ...
€ 0,00somdn_product_pageVerkeersfeestje
Het is druk op de weg! Ozobot heeft jullie hulp nodig om veilig het einde van de weg te bereiken. De leerlingen gaan met...
€ 0,00somdn_product_pageLes 2: Obstakels ontwijken – Evo
De leerlingen krijgen een code waarin fouten staan. De fouten moeten ze eruit halen Door "error & tril"' (fouten mak...
€ 0,00somdn_product_pageLes 1: Kijken wat Ozobot Evo kan – Evo
De leerlingen maken kennis met Ozobot Evo en leren bewegingen, licht effecten en geluiden toepassen. Aan de hand van een...
€ 0,00somdn_product_pageComplete lerarengids
De complete lerarengids met alle informatie en handige documenten (zoals de kleurcode kaart, tips & tricks, etc.) di...
€ 0,00somdn_product_page








